Trenutno ni na zalogi
Knjiga Skrivnosti dobrega spanca

Knjiga Skrivnosti dobrega spanca

Christopher Idzikowski
Šifra:
5241
Cena z DDV:
21,90 €
Zaloga
Na zalogi
DODAJ V KOŠARICO

Mehka vezava

 

Število strani: 160

 

ZDRAVJE, VADBA & PREHRANA

 

OPIS KNJIGE

 

Enostavno zaspite, spite celo noč, premagajte težave s spancem ter poživite svoje telo in duha

Spanec je temeljno gorivo, ki nas poganja pri vseh aktivnostih tekom dneva. S tem priročnim vodnikom se boste naučili tehnik, s pomočjo katerih boste lahko hitreje zaspali in uživali v globljem spancu. S pomočjo skrbnega preučevanja vaših spalnih navad in načina življenja vam dr. Chris Idzikowski na podlagi svojih 30-letnih izkušenj poda zanesljive nasvete, kako premagati najpogostejše težave s spancem, kot so nespečnost, nočne more, smrčanje in težave s spancem pri ljudeh vseh starosti.

 

Spanje
Skoraj tretjino življenja prespimo

Približno tretjino našega življenja prespimo. To je več časa, kot ga porabimo za vzgajanje naših otrok, druženje z našimi prijatelji in celo več časa, kot ga porabimo za delo. Pomislite, koliko truda namenimo za skrb za otroke, prijateljstva in naše delo ter kako malo časa po drugi strani namenimo razmišljanju o izboljšanju našega spanca. Nagnjeni smo k temu, da jemljemo spanje kot samoumevno – o njem razmišljamo kot o procesu revitalizacije, ki bi se nekako kar moral "zgoditi".

 

Rojeni smo z blagoslovom spanja brez napora: ko so otroci utrujeni, preprosto zaprejo oči in potonejo v spanje. Toda do odrasle dobe se naučimo prilagajati spalne navade skladno z običaji naše družbe. To naučeno vedenje izpodbija našo sposobnost naravnega spanja. Hitro lahko nastopi nespečnost.

Spanje je več kot le počitek
Spanje prinaša mnogo več kot le počitek, saj nas ob ustreznih pogojih poživi in napolni z dovolj energije za nov dan. Vsi to počnemo in vsi vemo iz osebnih izkušenj, da se njegova oblika, globina, intenzivnost in sposobnost, da nas osveži, precej razlikujejo. Spanec je temeljno gorivo, ki nas poganja pri vseh aktivnostih tekom dneva. S tem priročnim vodnikom se boste naučili tehnik, s pomočjo katerih boste lahko hitreje zaspali in uživali v globljem spancu.

 

Nespečnost
Premagajte nespečnost

 

Spoprijateljite se s spanjem in se naučite, kako ga prilagajati vašim nihajočim se potrebam. S pomočjo skrbnega preučevanja vaših spalnih navad in načina življenja vam dr. Chris Idzikowski na podlagi svojih 30-letnih izkušenj poda zanesljive nasvete, kako premagati najpogostejše težave s spancem in odpraviti nespečnost. Tematike obsegajo nespečnost, nočne more, smrčanje in težave s spancem pri ljudeh vseh starosti.

V knjigi je predstavljenih 20 posebej zasnovanih vaj, ki vam pomagajo, da se na naraven način potopite v blažen spanec. Tehnike vključujejo starodavne metode, ki jih potrjuje tudi sodobna znanost, kot so:

  • meditacije in dihalne vaje,
  • samomasažo,
  • zeliščarstvo in aromaterapijo,
  • postavitev pohištva in drugih elementov v spalnici po feng šuju in
  • druge pomirjujoče načine, ki vam pomagajo doseči globlji spanec.

To je popoln vodnik za izboljšanje telesnega in duševnega zdravja s pomočjo doseganja večje kakovosti spanja.

Sorodni izdelki

    Knjiga Z energijo živim
    Leticija Fortin
    Cena z DDV:
    24,00 €
    Knjiga Adijo prehladi
    Sanja Lončar
    Cena z DDV:
    12,00 €
    Knjiga Kuhinjska zelišča
    Joachim Mayer
    Cena z DDV:
    16,91 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?